*شرایط و نحوه مرجوعی*
در چه شرایطی میتوانم کالای خود را بازگردانم؟
آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویتهای ما بوده است و ما در این راستا میکوشیم تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند و قصد مرجوع کالا را داشته باشند.
شرایط مرجوعی
1. کالا با محصولی که سفارش دادید مغایرت داشته باشد
نکته : مغایرت طرح و رنگ در محصولاتی که ارسال انها بصورت رندوم هست شامل این بند نمیشود
2. پس از تحویل سفارش ، کالا آسیب دیده باشد.
نکته: اسیب دیدگی کالا درصورتی که به علت بازگشایی ناصحیح بسته پستی یا افتادن بسته پستی پس از تحویل ان باشد شامل این بند نمیشود
نکات قابل توجه:
در خواست مرجوعی حتما باید ظرف ۲۴ ساعت پس از تحویل سفارش برای پشتیبانی ارسال شودبعد از تایید مدیر فروشگاه، بسته ی پستی را به همان شکلی که برای شما ارسال شده با همه ی محتویات آن به آدرس مبدا پست کنید و شناسه ی مرسوله ی پستی را پس از دریافت از اداره ی پست، در قسمت پیشخوان کاربری در بخش مرجوعی ثبت نمائید.
پس از دریافت بسته توسط کارشناسان و احراز شرایط مرجوعی، مبلغ پرداخت شده ظرف ۸ روز کاری استرداد می گردد.
مرجوع کردن کالا در صورتی که توسط پشتیبانی تایید شد باید بصورت کامل صورت گیرد و اگر بسته شما شامل هدیه یا کد تخفیف بوده همه انها بصورت یکجا ارسال شود.
لازم به ذکر است همه کالاهای مرجوعی ، خصوصا کالاهایی که به دلیل ماهیت خاص یا استفاده شخصی و با توجه به لزوم رعایت مسائل بهداشتی و حفظ حقوق فروشگاه مرجوع میشوند حتما باید از حالت پلمپ یا بسته بندی خارج نشده و از انها حتی به مقدار کم نیز اسفاده نشده باشد.
********
برای ثبت مرجوعی ابتدا در سایت ثبت نام کنید و وارد پنل کاربری خود شوید. توجه داشته باشید که اگر وارد حساب کاربری خود نشوید و یا نام و نام خانوادگی ثبت شده در فرم مرجوعی با نام و نام خانوادگی ثبت شده در پنل شخصی تان متفاوت باشد و یا سایر اطلاعات سفارش را اشتباه وارد نمائید به درخواست شما ترتیب اثر داده نمی شود.
پس از ورود به حساب کاربری روی دکمه ی زیر کلیک کرده و مشخصات کالایی که قصد مرجوع کردن آن را دارید ثبت نمائید. در صورت تایید درخواست شما، کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت.