قبل از ثبت محصول برای مرجوع کردن، قوانین مرجوعی کالا را مطالعه بفرمائید:
در چه شرایطی میتوانم کالای خود را بازگردانم؟
آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویتهای ما بوده است و ما در این راستا میکوشیم تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند و قصد مرجوع کالا را داشته باشند.
شرایط مرجوعی
1. کالا با محصولی که سفارش دادید مغایرت داشته باشد
نکته : مغایرت طرح و رنگ در محصولاتی که ارسال انها بصورت رندوم هست شامل این بند نمیشود
2. پس از تحویل سفارش ، کالا آسیب دیده باشد.
نکته: اسیب دیدگی کالا درصورتی که به علت بازگشایی ناصحیح بسته پستی یا افتادن بسته پستی پس از تحویل ان باشد شامل این بند نمیشود.
نکات قابل توجه: در خواست مرجوعی حتما باید ظرف ۲۴ ساعت پس از تحویل سفارش برای پشتیبانی ارسال شودبعد از تایید مدیر فروشگاه، بسته ی پستی را به همان شکلی که برای شما ارسال شده با همه ی محتویات آن به آدرس مبدا پست کنید و شناسه ی مرسوله ی پستی را پس از دریافت از اداره ی پست، در قسمت پیشخوان کاربری در بخش مرجوعی ثبت نمائید.
پس از دریافت بسته توسط کارشناسان و احراز شرایط مرجوعی، مبلغ پرداخت شده ظرف ۸ روز کاری استرداد می گردد.
مرجوع کردن کالا در صورتی که توسط پشتیبانی تایید شد باید بصورت کامل صورت گیرد و اگر بسته شما شامل هدیه یا کد تخفیف بوده همه انها بصورت یکجا ارسال شود.
لازم به ذکر است همه کالاهای مرجوعی ، خصوصا کالاهایی که به دلیل ماهیت خاص یا استفاده شخصی و با توجه به لزوم رعایت مسائل بهداشتی و حفظ حقوق فروشگاه مرجوع میشوند حتما باید از حالت پلمپ یا بسته بندی خارج نشده و از انها حتی به مقدار کم نیز اسفاده نشده باشد